برای درمان فشار خون بالا چای نفروپاتی چینی
نوشته شده توسط : rshaole

برای درمان فشار خون بالا چای نفروپاتی چینیکنترل فشار خون ESL، ممکن است برای جلوگیری از وخامت بیشتر از آسیب های کلیوی است. در اینجا، برخی از کارشناسان ما کلیه گیاه چای است که می تواند به طور موثر کنترل فشار خون بالا، صدمه به کلیه ها و کم کردن سرعت را توصیه کند.

چای 1.Hrizantema

ترجیحا، گل افتاب گردان گل داودی در حدود 3 گرم، 3 بار در روز. در حالی که نوشیدن چای با zhimolostyui شیرین بیان است که با افزایش چشم انداز، سم زدایی حرارت fonktsiey.

2. چای زالزالک

همه ما می دانیم که زالزالک می تواند هضم کمک، در واقع، او، همراه با اثر گسترش عروق خونی، کاهش قند خون، کاهش فشار خون. نوشیدن چای با میوه زالزالک می تواند بیماران کمک به کاهش فشار خون، در حالی که کاهش علائم از دست دادن اشتها.

برگ چای 3. نیلوفر آبی

برگ می چربی و کاهش ادرار آور، شستشو برگ نیلوفر آبی تازه و برش آن، اضافه کردن مقدار مناسب از آب به جوش، سپس آن را می توان به عنوان یک چای استفاده می شود. اثر دیورتیک کاهش فشار خون، کاهش علائم ادم در بیماران.

چای 4. Gegen

مصرف طولانی مدت چای Pueraria تأثیر آشکار بر کنترل فشار خون در بیماران مبتلا به نفروپاتی فشار خون بالا معمولا Pueraria باید شسته و برش به برش نازک، 30 گرم در روز، و سپس با آب گرم می تواند به عنوان یک چای آب پز.

اگر سوالی دارید، شما می توانید با ما از طریق راه های زیر تماس بگیرید. من بسیار خوشحالم که به شما کمک می کنم. ما برای شما آرزو شفای عاجل!

تلفن: + 86-311-89261580

ایمیل: hospitalkidney@yandex.ru

واتساپ: +86 15100189779





:: برچسب‌ها: نفروپاتی فشار خون,چای ,
:: بازدید از این مطلب : 571
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: